Adevaruri!

Ai tot ce isi poate dori un barbat… muschi si mustata.

Daca nu ai avea picioare, ai mai purta pantofi? (Nu). Atunci de ce mai porti sutien?

A fost dragoste la prima vedere…daca s-ar fi uitat si a doua oara la ea, ar fi rupt-o la fuga…

Orice fata are dreptul sa fi urata, dar tu abuzezi de acest drept.

Scuza-ma, te-a confundat cineva vreodata cu o fata?

Nu spui prostii mereu…doar cand deschizi gura.

Ai terminat de vorbit sau mai trebuie sa dorm?

Daca te-as face prosta ar fi o insulta adresata oamenilor prosti.

Mai iubesti natura, chiar si dupa ce ti-a facut?

Cum trec zilele si ma gandesc ce norocos sunt… pentru ca nu esti aici ca sa mi le ruinezi.

Arati foarte bine pentru varsta ta… zici ca ai fi in viata.

Suntem prieteni de mult timp… ce ai zice sa renuntam?

Sunt asa de trist fara tine… parca ai fi aici.

Prietenii tai vroiau sa faca ceva special de ziua ta… asa ca ne-am gandit sa te trimitem la culcare.

Hai spune-ne tot ce sti. O sa iti ia doar 10 secunde.

Stiu ca nu esti prosta nimanui… dar cineva o sa te adopte odata si odata.

Ai o voce frumoasa, de ce o irosesti vorbind?

Trebuie sa recunosc ca ai adus religia in viata mea… Pana nu te-am cunoscut,nu credeam in Iad!

Scuza-ma, ma confuzi cu cineva caruia ii pasa de ceea ce spui tu.

Acum stim de ce unele animale isi manca copiii.

Sunt impresionat : nu am intalnit niciodata o minte asa de mica, intr-un cap asa de mare.

As vrea sa te insult, dar nu cred ca te-ai prinde.

Nu vreau sa te fac maimuta. De ce sa imi asum eu meritul,pentru ceea ce ti-ai facut singura?

Ai o faţă perfectă; din păcate, te strică nasul, ochii, buzele, gura, sprâncenele şi ochii!

No servus pisi. Unde ţi-e coasa?

Uitându-mă la tine, îmi dau seama că, uneori, moartea e o binecuvântare.

Eşti pentru mine ce e criza pentru economie.

Când ai ciclu, ce curge? Acid de baterie?

Oraşul tău preferat e Hiroshima. Nu? Atunci,Cernobal?!?

De abia aştept să se aplice programul Rabla şi la femei: Eşti perfectă pentru casat!

De multe ori când merg cu tine pe stradă lumea îmi întinde bani, pentru că arăţi jalnic.

Mă mir că Dumnezeu a irosit o pereche de sâni pe un trup ca al tău.

Ai auzit că Finlanda are cea mai mare rată a sinuciderilor de pe glob? Nu vrei să emigrezi în Finlanda?

Nici acum nu-mi pot imagina cum de ăştia l-au împuşcat pe Ceauşescu şi te-au lăsat pe tine să trăieşti.

Vii din patria hipopotamilor bipezi?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu